دانلود windows 7 manager v 3.0 برای مدیریت و بهینه سازی ویندوز 7
 
.::دانلودکن::.

 امکانات و ویژگی های نرم افزار Windows 7 Manager :

اطلاعات : توسط نرم افزار Windows 7 Manager می توانید جزئیات تمامی اطلاعات و مشخصات تمامی سخت افزارهای سیستم خود مشاهده کنید.همچنین قابلیت نمایش دادن تمامی پردازش های در حال اجرا و پاک سازی سیستم به صورت خودکار تنها با یک کلیک از دیگر امکانات آن می باشد.
بهینه ساز: افزایش سرعت بالا آمدن و خاموش شدن ویندوز ، افزایش کارآیی سخت افزارها ، کنترل نرم افزارهایی که در حین بالا آمدن ویندوز اجرا می شوند ، بررسی و تعمیر آیتم های Start Up و حذف تغییرات مخربی که توسط ویروس ها ایجاد شده اند ، از دیگر امکانات آن می باشد.
پاک کننده : توسط Windows 7 Manager می توانید فایل ها و پوشه هایی که فضای دیسک شما را اشغال کرده اند در یک جدول مشاهده کنید، حذف کننده قدرتمند کل اجزای یک نرم افزار را از روی سیستم پاک می کند ، پیدا کردن و پاک کردن فایل های اضافه برای افزایش فضای هارد دیسک ، پیدا کردن فایل های تکراری با معیارهایی چون سایز ، نام و زمان تغییرات ، پاک کننده رجیستری و یکپارچه سازی آن از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.
شخصی سازی : سفارشی کردن ظاهر سیستم با افزایش سرعت در سیستم اکسپلورر ، دسکتاپ ، منوی Start و تسکبار ، تنظیم منوی boot ویندوز ، ویرایش منوهای راست کلیک و ساخت میانبر از ویژگی های مهم Windows 7 Manager می باشد. همچنین می توانید ظاهر آیکون ها و پس زمینه بخش Logon را نیز تغییر دهید.
امنیت : بهینه سازی گزینه های System restore ، مخفی یا محدود کردن دسترسی به نرم افزارها یا درایوها ، رمزگذاری روی فایل ها ، انتقال پوشه های سیستم به مکانی امن ، قسمت محافظت کننده از حریم شخصی با حذف کردن رد و پای شما در عملکردهای سیستم ، مخفی کردن ، اضافه کردن یا حدف کردن ورودی های Control Panel از دیگر عملکردهای Windows 7 Manager است.
شبکه : Windows 7 Manager قابلیت های دیگر مانند بهینه سازی اتصال اینترنتی و سرعت آن ، مدیریت تمام آیتم های به اشتراک گذاشته شده و تغییر IP را دارد.
ابزار دیگر : که شامل ترکیب یا تقسیم کردن فایل ها ، تهیه خودکار نسخه پشتیبان و ابزار قدرتمند ویرایش رجیستری می باشد.
 
 
پسورد:www.p30world.com

پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 3526
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
اگه با سایت حال کردید 1+ رو بزنید.

گوگل پلاس


Up Page